Bubble tea – osvěžující trend pro všechny generace

Bubble tea je fenoménem, který se úspěšně rozšířil z Asie do celého světa. Sladké či ovocné nápoje s tapiokovými kuličkami či želé potěší děti i dospělé. Franšízový koncept zahrnuje speciální receptury, výrazné brandingové prvky a školení pro přípravu kvalitních nápojů.

  • Investice 1 500 000–3 500 000 Kč

  • Návratnost 3–4 roky

  • Zhodnocení 25–35% ročně

JAK ZAČÍT

Chcete nalákat mladou cílovou skupinu na barevné a chutné nápoje? Ozvěte se, rádi vám představíme detailní podmínky franšízy a pomůžeme s rozjezdem.

Inovativní mix nápojů

Variabilní kombinace čajů, mléčných a ovocných základů i tapiokových kuliček.

Fotogenické produkty

Přitahují zákazníky na sociální sítě, zvyšují zájem a propagaci.

Branding a design prodejny

Moderní, barevné a hravé pojetí interiéru i obalových materiálů.

Jednoduchá a rychlá příprava

Vyšší marže díky efektivnímu provozu a nízkým nákladům na suroviny.

Míření na mladou generaci

Silná poptávka u studentů a teenagerů, kteří si potrpí na trendy.

Školení a kontinuální podpora

Zaškolení v přípravě nápojů, marketingu a zákaznickém servisu.

Moderní a atraktivní produkt

Lidé rádi zkoušejí nové chutě a textury.

Univerzálnost

Možnost kombinovat různé druhy čajů, sirupů, mléčných i ovocných složek.

Jednoduchá příprava a vyšší marže

Vstupní náklady na suroviny jsou relativně nízké oproti ceně prodávaného nápoje.

Marketingový potenciál

Zábavné fotogenické produkty lákají na sociálních sítích.

Investice a podpora

Franšízor poskytuje značkové suroviny a vybavení (shakery, kelímky s logem, sealing stroje). Pomoc s výběrem vhodné lokality a designu prodejního místa (kiosk či menší bar).